زیورآلات نقره بخریم یا طلا

زیورآلات نقره بخریم یا طلا

زیورآلات نقره بخریم یا طلا

چه حلقه نامزدی برای معشوق خود انتخاب کنید ، چه یک هدیه انتخاب کنید یا برای خود بخرید ، تصمیم گیری بین زیورآلات طلا یا نقره می تواند مشکل باشد.در اینجا چند دستورالعمل وجود دارد که به شما در تصمیم گیری بین این فلزات خیره کننده کمک می کند.

هزینه

وقتی به نقره قم و طلا فکر می کنید اولین چیزی که ممکن است به ذهن شما برسد ، قیمت آن است.طلا بسیار گرانتر از نقره است.با این حال ، قیمت طلا در نوسان است ، بنابراین تفاوت شدید قیمت ها ممکن است در طول زمان کاهش یابد.اگر بودجه نگران کننده نیست ، سایر تفاوت های زیر را در نظر بگیرید.

دوام

یک تفاوت عمده در خواص نقره و طلا این است که طلا شکل خود را بهتر حفظ کرده و کمتر از نقره تیره می شود.نقره همچنین بیشتر از طلا به خراشیدن و اکسید شدن (قهوه ای یا سیاه شدن) تمایل دارد.این به این دلیل است که نقره ای که معمولاً در جواهرات یافت می شود با فلز دیگری ترکیب می شود تا استحکام کافی برای پوشیدن و جابجایی بدون شکستن داشته باشد.بنابراین نقره باید بیشتر تمیز شود.با این حال ، هر دو طلا و نقره نیاز به تمیز کردن گاه به گاه دارند ، بنابراین فکر نکنید که فقط به دلیل داشتن یک قطعه طلا ، هرگز لازم نیست آن را برای جلا ارسال کنید.

جواهرات نقره بخریم یا طلا

آلرژی پوستی

تقریباً بیشتر افراد در صورت استفاده طولانی مدت به نقره حساسیت دارند.ممکن است با تحریک پوست مواجه شوید مگر اینکه مطمئن شوید نقره استرلینگ را از فروشگاه نقره فروشی در قم خریداری کرده اید.این نوع نقره ضد حساسیت است ، بنابراین بعید است که باعث ایجاد واکنش برای استفاده کننده شود.از طرف دیگر طلا به ندرت باعث واکنش های آلرژیک می شود.

رنگ پوست را در نظر بگیرید

به عنوان یک قاعده کلی ، جواهرات نقره استرلینگ مناسب افرادی است که رنگ پوست آنها سردتر است و از پوست روشن برخوردارند.گفته می شود طلا برای افرادی مناسب است که رنگ پوست گرم تری دارند.با این حال ، این قانون به نوع لباس و انتخاب آرایش نیز بستگی دارد.

به یاد داشته باشید همه انواع طلا یک رنگ نیستند

زیورآلات طلا در رنگهای مختلف موجود است و به شما کمک می کند تا مناسب ترین را برای خود انتخاب کنید.

  • طلای زرد

طلای زرد یکی از فلزات مورد علاقه زیورآلات در جهان است و به دلیل همه کاره بودن ، تقریباً در همه مناسبت ها می توان از آن استفاده کرد.نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد ، بنابراین مراقبت از آن آسان است.طلای زرد بسیار نرم است و در جواهرات اغلب با فلزات دیگر مانند مس یا نیکل ترکیب می شود تا استحکام و دوام بیشتری به آن ببخشد.

  • طلای سفید

اغلب گفته می شود که طلای سفید شبیه نقره است ، اما رنگ آن کمی روشن تر و تازه تر با رنگ های خاکستری کمتر است.این فلز یک آلیاژ است که با ترکیب طلای زرد با فلزات دیگر مانند نقره و پالادیوم ایجاد می شود.طلای سفید معمولاً با رودیوم پوشانده می شود تا استحکام و درخشندگی جواهرات زرق و برق دار زیبا را افزایش دهد.

زیورآلات نقره استرلینگ یک انتخاب کلاسیک است

در حالی که جواهرات نقره در مقایسه با بسیاری از گزینه های طلا فقط یک رنگ دارند ، این یک انتخاب کلاسیک برای زیورآلات روزمره است.پوشیدن آن آسان است و در حالی که می تواند به مرور زمان لکه دار شود ، تمیز کردن و نگهداری آن آسان است.برای خریدن یک جواهر مقرون به صرفه و در عین حال جاودان ، نقره انتخاب خوبی است.

نقره بخریم یا طلا

نمی توانید تصمیم بگیرید؟جواهرات و حلقه های نامزدی را با ترکیب نقره و طلا انتخاب کنید

اگر هنگام انتخاب یک زیورآلات جدید نمی توانید بین طلا و نقره تصمیم بگیرید ، چرا قطعه ای را با ترکیب این دو انتخاب نکنید؟این ترکیب فلزات یک روش مدرن و در عین حال ظریف برای لذت بردن از رنگ های طلا و نقره است ، در حالی که زیبایی کلاسیک قطعه خود را حفظ می کنید.

سخن پایانی

هنگام انتخاب بین زیورآلات نقره یا طلا ، می توانید رنگ پوست ، آرایش و نوع لباس را در نظر بگیرید ، اما در اصل ، طلا و نقره می تواند برای هر کسی مناسب باشد.با انتخاب یک قطعه مورد علاقه خود ، بهترین راه ها را برای پوشیدن آن متناسب با سبک منحصر به فرد خود پیدا خواهید کرد.اگر واقعاً نمی توانید تصمیم بگیرید ، جواهراتی را انتخاب کنید که ترکیبی از این دو باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *