جا قلمی رومیزی مدیریتی 1001،1002،1003

هدایای تبلیغاتی مناسب عید نوروز

هدایای تبلیغاتی مناسب عید نوروز

نوروز مناسبتی است که به این بهانه می توانید به عزیزان خود هدیه بدهید و آن ها را خوشحال کنید. اگر شما کارمند یک اداره یا ارگان دولتی هستید و یا مدیر یک شرکت و سازمان هستید حتماً با نزدیک شدن به سال جدید فکرتان درگیر هدایای مدیریتی نوروز شده است.

هدایایی که می توانید به همکاران و یا کارمندان خود برای نوروز بدهید تنوع زیادی دارد، که می توانید نسبت به بودجه ای که برای خرید هدیه در نظر دارید هدیه مورد نظر خود را انتخاب کنید. هدیه‌ای که شما برای رئیس خود می خرید و یا برای همکاران خود تهیه می‌کنید باید با ارزش و فاخر باشد و به طوری باشد که سال‌ها به صورت یادگاری از شما برای آن فرد بماند تا یاد و خاطره شما را تداعی کند.

نقره فلزی ارزشمند و زیباست که می توانید انواع مدل های آن را به عنوان هدیه تهیه کنید. در این مقاله قصد داریم انواع هدایای ارزشمند تبلیغاتی مناسب عید نوروز مناسب مدیریتی را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید با توجه به این لیست هدایای نوروز امسال خود را تهیه کنید.

انواع ظروف نقره برای هدیه

نقره در انواع مدل ها و طرح ها برای هدیه وجود دارد که ظرف و ظروف یکی از آنهاست. ظروف نقره چندین مدل دارند که یا نقره ساده هستند یا نقره قلم زنی و یا نقره سیاه قلم کاری شده، که به عنوان یک هدیه ارزشمند می توانید آن ها را تهیه کنید. که انواع مدل ها را در ادامه ذکر می کنیم.

شکلات خوری قلم زنی:

این شکلات خوری ها نسبت به اندازه و وزنی که دارند در بازار موجود هستند که می توانید آن ها را تهیه کنید. شکلات خوری های نقره یا درب دار و یا بدون درب هستند و معمولا دارای نقش و نگار های زیبا و قلم زنی هستند. یکی از مدل های معروف شکلات خوری نقره طرح لیلی و مجنون است که طرفداران بسیاری دارد و برای هدیه هم بسیار مناسب است.

شکلات خوری و آجیل خوری پایه دار نقره قلم چهره

شکلات خوری و آجیل خوری پایه دار نقره قلم چهره

سینی قلم زنی:

سینی های نقره در اندازه های بزرگ و کوچک وجود دارند. که بعضی ها برای سینی چای و بیشتر به صورت دکوری روی پایه میگذارند و در بوفه از آن استفاده می کنند.  که طرح های معروف آن که میتوانید برای هدیه تهیه کنید شامل طرح ریز قلم و طرح شکارگاه است.

سینی نقره قلم گل و بوته

سینی و رولت خوری نقره قلم گل و بوته

بشقاب قلم زنی:

این بشقاب ها طرح و مدل های زیادی دارند که می توانید طرح های مختلف آن را به همکاران خود هدیه دهید. معروف ترین طرح این بشقاب ها هم قلم زنی با طرح مرغ می باشد که با وزن های دلخواه می توانید تهیه کنید.

قلم شیراز

قندان نقره قلمزنی:

قندان های نقره هم نقش و نگار های زیبا و متنوعی دارند و بعضی از آن ها سیاه قلم و یا با رنگ های متفاوت هم تولید می شوند. این قندان ها با جلوه خاصی که دارند اکثرا را به صورت دکوری و تزئینی استفاده می‌شوند.

 ظروف نقره انواع دیگری هم دارند که اگر میخواهید هزینه بیشتری برای همکاران خود بکنید و به یک بشقاب یا سینی آن بسنده نکنید ، می توانید یک ست آجیل خوری یا ست پذیرایی و میوه خوری تهیه کنید. که طبعا ارزش بیشتری دارند و آیتم های پر هزینه تری هستند.

قندان کریستال نقره گل صبا

قندان کریستال نقره گل صبا

انواع نقره جات دکوری و تزئینی برای هدیه

برای هدیه دادن نقره جات دکوری انتخاب بسیار فاخر و شیکی هستند که یک هدیه ماندگار برای همکاران شما می شود. نقره  دکوری و تزئینی شامل مجسمه های تزئینی هستند که در سایزهای مختلف تولید می شوند و میتوانید نسبت به علاقه‌ مندی فرد هدیه گیرنده طرح و مدلی که دوست دارد را به او هدیه دهید.

نقره تزیینی دیگری که می توانید هدیه دهید، انواع گلدان های نقره هستند. که به عنوان یک دکوری جذاب می توانند گل های طبیعی و مصنوعی را درون آن بگذارند. گلدان های نقره با طرح های گل رز و انواع گل های دیگر موجود هستند که می توانید هدیه بدهید.

نوع جدیدی از نقره‌ی دکوری که امروزه در دکوراسیون استفاده می کنند، گوی های نقره آبکاری شده هستند که هدیه ای شیک برای دکوراسیون منزل به کار شمار می روند و معمولاً به صورت ست سه تایی خریداری می‌شوند. این گوی ها را روی میز کنسول یا جلو مبلی برای دکور می گذارند و اگر به دنبال هدیه ای خاص و جدید برای همکاران خود هستید می‌توانید این گوی های زیبا را تهیه کنید.

زیورآلات و اکسسوری نقره برای هدیه

زیورآلات نقره جزو زیباترین چیزهایی هستند که با نقره می توان ساخت.و بهترین و زیباترین انتخاب برای هدیه دادن به همکاران خانم است. اکسسوری های نقره ای که برای هدیه دادن بسیار مناسب هستند شامل دستبند های نقره است که در مدل های نگین دار یا بی نگین و ضخیم و نازک موجود هستند. که میتوانید یکی از مدل های النگویی یا کارتیر و یا آسانسوری را بسته به بودجه ای که دارید با وزن دلخواه برای همکار خود تهیه کنید.

 اکسسوری دیگری که به عنوان یک هدیه با ارزش میتوانید تهیه کنید گل سینه نقره است. این گل سینه ها به صورت یک سنجاق به لباس وصل می شوند و در مدل ها و طرح های دلخواه قابل سفارش هستند.

 اگر به دنبال هدیه ای قیمت مناسب برای همکاران خود هستید گل سینه انتخاب خیلی مناسبی است ، چون نسبت به وزن کمی که دارد از قیمت پایین تری برخوردار است.

زیورآلات دیگری که برای هدیه دادن خوب است ساعت نقره است. ساعت های نقره ظاهر بسیار زیبایی دارند که می توانید در انواع مدل های زنانه و مردانه به همه‌ی همکاران خود هدیه دهید. ساعت های نقره معمولاً دارای دفترچه هستند که نشان دهنده اصل بودن آن هاست و گرانبها بودن این هدیه را نشان میدهد.

 ساعت های نقره مدل های مختلفی چون ساعت آبکاری نقره و ساعت سیاه قلم نقره دارند و میتوانید آن ها را بی نگین یا با نگین سفارش دهید و یا سراغ مدل های ساده و اسپرت آن بروید و بسته به سلیقه همکار خود مدلی که دوست دارد را به او هدیه دهید.

ساعت رومیزی نقره

ساعت رومیزی نقره

سخن آخر

در این مقاله با انواع هدایای نقره مناسب هدیه دادن به مدیر و همکار خود آشنا شدید و حال می‌توانید انتخاب کنید نسبت به بودجه ای که دارید کدام یک از گزینه های بالا مناسب شماست.

در هر کجای ایران که هستید و می خواهید هدایای تبلیغاتی نقره را خریداری کنید، ما به شما فروشگاه گالری شریف بهترین نقره فروشی قم را به شما معرفی می کنم. که دارای انواع محصولات نقره با هر عیاری که بخواهید هستند و تمام محصولات خود را با گارانتی پس از فروش عرضه می کنند.

از شما ممنونم که تا پایان این مطلب با ما همراه بودید و امیدوارم با خواندن این مقاله بتوانید هدیه ای به یادماندنی برای نوروز همکاران خود تهیه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *