مقایسه قیمت نقره سیاه قلم و سفید قلم

مقایسه قیمت نقره سیاه قلم و سفید قلم

مقایسه قیمت نقره سیاه قلم و سفید قلم

در گالری نقره شریف هستیم، بزرگ ترین ارائه دهنده ظروف نقره و آینه شمعدان نقره به صورت حضوری در فروشگاه قم و غیر حضوری در فضای مجازی.

در این متن می خواهیم تفاوت های سیاه قلم و سفید قلم را به شما توضیح بدهیم.

در ابتدا بیان کنم که، کلمه سیاه قلم یک اصطلاح اشتباه هست که بین دوست داران و علاقه مندان به نقره رایج شده زیرا نقره به صورت خام یک فلز سفید رنگ است که حتی پس از قلمزنی بر روی آن نیز سفید باقی می ماند و در پایان به دلخواه بر روی آن دوده داده می شود که به اشتباه به آن سیاه قلم گفته میشود و این دوده زدن بر روی نقره بر روی تمامی قلم ها میتواند انجام شود.

محصول ساخته شده از نقره با هر قلمی که باشد، اعم از قلم گل و مرغ، صورت ، مینیاتور و یا شکارگاه و هخامنش و … همگی این قابلیت را دارند که به دلخواه شما بر روی آن دوده زده شود و برای ثبات رنگ سیاهی آن لاک خورده شود.

اما در قلم صورت و مینیاتور به دلیل اینکه در نقش قلمزنی آن چهره وجود دارد، به صورت پیش فرض، آن را سیاه می کنند تا آثار صورت قلمزنی شده بر روی نقره بهتر و با وضوح و کنتراست بیشتر دیده شود.

همین طور در قلمزنی های دیگر (قلم گل و مرغ و …) نیز در صورت سیاه کردن آن، آثار قلمزنی بهتر و با وضوح بیشتری دیده می شوند.

در پایان لازم به ذکر است که تفاوت قیمت موجود بین قلم های موجود، در سختی قلمزنی آن است و نه در سفید و سیاه بودن آن، لذا سخت ترین قلمزنی، قلم چهره می باشد و بیشترین قیمت نیز متعلق به این قلمزنی میباشد.

می توانید هم اکنون انواع قلمزنی بر روی ظروف و آینه و شمعدان نقره را از گالری نقره شریف تهیه بفرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *